Utilizăm cookies pentru ca dumneavostră să aveți o experiență cât mai plăcută. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie să primim acordul dumneavosatră pentru a seta cookie-urile. Află mai multe.
Biologie - teste de antrenament pentru evaluarea națională clasa a VI-a
în stoc
SKU
TAI-189
30,00 RON
Detalii produs
Lucrarea de față cuprinde 100 de teste dedicate pentru fiecare lecție abordată în clasele V-VI la biologie, structurate conform modelului Evaluării Naționale. Itemii sunt evidențiați prin trei culori:
verde - nivel ușor
galben - nivel mediu
roșu - nivel avansat de dificultate.
verde - nivel ușor
galben - nivel mediu
roșu - nivel avansat de dificultate.
Prezenta lucrare este elaborată ca un auxiliar didactic pentru disciplina biologie, în conformitate cu cerințele programei școlare pentru clasele de gimnaziu, aprobată prin Ordinul M. E. nr. 3393/28.02.2017.
Auxiliarul este conceput special pentru fixarea și consolidarea noțiunilor științifice despre ecosisteme, biodiversitatea lumii vii, nivelurile de organizare ale organismelor, și funcțiile de nutriție în lumea vie, dar mai ales ca antrenament pentru Evaluarea Națională de la finalul clasei a VI-a. De asemenea, este un instrument util în lecțiile curente, utilizabil în paralel cu oricare manual aprobat de Ministerul Educației și Cercetării sau în pregătirea pentru concursuri și olimpiade școlare.
Proba de Matematică și științe ale naturii din cadrul Evaluării Naționale de la finalul clasei a VI-a implică 15 itemi de matematică, fizică și biologie. Conform modelelor oficiale publicate, la biologie se pot identifica itemi obiectivi de tipul alegere multiplă, itemi obiectivi de tip pereche și itemi semiobiectivi în care elevul trebuie să demonstreze capacitatea de a opera cu termeni științifici, raționamentul, gândirea logică și creativitatea în rezolvarea unor situații problemă din lumea vie.
Lucrarea de față cuprinde 100 de teste dedicate pentru fiecare lecție abordată în clasele V-VI la biologie, structurate conform modelului Evaluării Naționale. Itemii sunt evidențiați prin trei culori: verde - nivel ușor, galben - nivel mediu și roșu - nivel avansat de dificultate.
Sperăm ca acest material să fie de folos tuturor elevilor și cadrelor didactice în parcursul lor de aprofundare a biologiei.
Autorii Competențe urmărite (clasa a V-a)
1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Extragerea informațiilor din texte științifice ca surse pentru identificarea caracteristicilor unor sisteme biologice, a unor procese și fenomene;
2. Comunicarea adecvată în diferite contexte științifice și sociale
Utilizarea adecvată a terminologiei specifice biologiei în comunicarea scrisă;
3. Rezolvarea unor situații problemă din lumea vie, pe baza gândirii logice și a creativității
Identificarea caracteristicilor sistemelor biologice pe baza modelelor sau contextelor date;
4. Manifestarea unui stil de viață sănătos într-un mediu natural propice vieții
Utilizarea achizițiilor din domeniul biologiei în viața cotidiană;
Recunoașterea consecințelor activităților umane și ale propriului comportament asupra mediului înconjurător;
Identificarea relaţiilor dintre propriul comportament şi starea de sănătate;
Auxiliarul este conceput special pentru fixarea și consolidarea noțiunilor științifice despre ecosisteme, biodiversitatea lumii vii, nivelurile de organizare ale organismelor, și funcțiile de nutriție în lumea vie, dar mai ales ca antrenament pentru Evaluarea Națională de la finalul clasei a VI-a. De asemenea, este un instrument util în lecțiile curente, utilizabil în paralel cu oricare manual aprobat de Ministerul Educației și Cercetării sau în pregătirea pentru concursuri și olimpiade școlare.
Proba de Matematică și științe ale naturii din cadrul Evaluării Naționale de la finalul clasei a VI-a implică 15 itemi de matematică, fizică și biologie. Conform modelelor oficiale publicate, la biologie se pot identifica itemi obiectivi de tipul alegere multiplă, itemi obiectivi de tip pereche și itemi semiobiectivi în care elevul trebuie să demonstreze capacitatea de a opera cu termeni științifici, raționamentul, gândirea logică și creativitatea în rezolvarea unor situații problemă din lumea vie.
Lucrarea de față cuprinde 100 de teste dedicate pentru fiecare lecție abordată în clasele V-VI la biologie, structurate conform modelului Evaluării Naționale. Itemii sunt evidențiați prin trei culori: verde - nivel ușor, galben - nivel mediu și roșu - nivel avansat de dificultate.
Sperăm ca acest material să fie de folos tuturor elevilor și cadrelor didactice în parcursul lor de aprofundare a biologiei.
Autorii Competențe urmărite (clasa a V-a)
1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Extragerea informațiilor din texte științifice ca surse pentru identificarea caracteristicilor unor sisteme biologice, a unor procese și fenomene;
2. Comunicarea adecvată în diferite contexte științifice și sociale
Utilizarea adecvată a terminologiei specifice biologiei în comunicarea scrisă;
3. Rezolvarea unor situații problemă din lumea vie, pe baza gândirii logice și a creativității
Identificarea caracteristicilor sistemelor biologice pe baza modelelor sau contextelor date;
4. Manifestarea unui stil de viață sănătos într-un mediu natural propice vieții
Utilizarea achizițiilor din domeniul biologiei în viața cotidiană;
Recunoașterea consecințelor activităților umane și ale propriului comportament asupra mediului înconjurător;
Identificarea relaţiilor dintre propriul comportament şi starea de sănătate;
Mai mult
ISBN | 9786065147034 |
---|---|
Clasa | a V-a, a VI-a |
Disciplina | Anatomie si biologie, Stiintele naturii |
Autor | Adelin Stanciu, Adrian Balog |
Spune parerea ta despre produs
Competențe urmărite (clasa a V-a)
1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Extragerea informațiilor din texte științifice ca surse pentru identificarea caracteristicilor unor sisteme biologice, a unor procese și fenomene;
2. Comunicarea adecvată în diferite contexte științifice și sociale
Utilizarea adecvată a terminologiei specifice biologiei în comunicarea scrisă;
3. Rezolvarea unor situații problemă din lumea vie, pe baza gândirii logice și a creativității
Identificarea caracteristicilor sistemelor biologice pe baza modelelor sau contextelor date;
4. Manifestarea unui stil de viață sănătos într-un mediu natural propice vieții
Utilizarea achizițiilor din domeniul biologiei în viața cotidiană;
Recunoașterea consecințelor activităților umane și ale propriului comportament asupra mediului înconjurător;
Identificarea relaţiilor dintre propriul comportament şi starea de sănătate;
1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Extragerea informațiilor din texte științifice ca surse pentru identificarea caracteristicilor unor sisteme biologice, a unor procese și fenomene;
2. Comunicarea adecvată în diferite contexte științifice și sociale
Utilizarea adecvată a terminologiei specifice biologiei în comunicarea scrisă;
3. Rezolvarea unor situații problemă din lumea vie, pe baza gândirii logice și a creativității
Identificarea caracteristicilor sistemelor biologice pe baza modelelor sau contextelor date;
4. Manifestarea unui stil de viață sănătos într-un mediu natural propice vieții
Utilizarea achizițiilor din domeniul biologiei în viața cotidiană;
Recunoașterea consecințelor activităților umane și ale propriului comportament asupra mediului înconjurător;
Identificarea relaţiilor dintre propriul comportament şi starea de sănătate;