Utilizăm cookies pentru ca dumneavostră să aveți o experiență cât mai plăcută. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie să primim acordul dumneavosatră pentru a seta cookie-urile. Află mai multe.
Bun venit la Editura Taida!
1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
Înainte de a face o comandă, vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Termeni și Condiții Online, denumite, în cele ce urmează, în integralitatea lor “Documentul”. Folosirea acestui website: www.editurataida.ro, crearea unui Cont pe Site și/sau realizarea de Comenzi online semnifică acceptul Dvs. în ceea ce privește Termenii și Condițiile Online menționate mai jos. Acești Termeni și Condiții Online sunt valabili exclusiv pentru achiziționarea Bunurilor și Serviciilor SC Alpha Group SRL, denumite în cele ce urmează “Bunurile/Produsele” și “Serviciile”, afișate pe Site-ul www.editurataida.ro și comercializate online.
Vânzătorul – SC Alpha Group SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Iași, Str. Aeroportului nr. 2B, Cod poștal 700384, având număr de ordine în Registrul Comerțului J22/1162/2001, cod unic de înregistrare fiscală RO 14346218, cont bancar IBAN: RO11BACX0000003023051000 UniCredit Țiriac, Sucursala Iași.
Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta de majorat împlinită sau persoană juridică, legal constituită, înregistrată pe Site, direct, sau prin reprezentanții săi legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Online.
Cumpărător/Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta de majorat împlinită sau persoană juridică sau orice entitate juridică, legal constituită, care își face un Cont în Site, care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic etc.) în baza creării unui Cont și/sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, efectuează o Comandă validă pe Site (inițiază, completează și finalizează o Comandă). Înainte de a fi Cumpărător/Client, orice persoană fizică, persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site, devine mai întâi Utilizator.
Vârsta de majorat – vârsta împlinită de 18 ani;
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi, garanții Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coș/Coșul meu – secțiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge Bunuri și/sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile și/sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și/sau Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.editurataida.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele și/sau Serviciile menționate în Comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul Document.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Comanda validă confirmată de către Vânzător, conform celor specificate în prezentul document, constituie Contract.
Conținut – reprezintă:
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, care sunt deținute de ALPHA GROUP SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare);
- conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumpărătorilor/Clienților de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului Cumpărătorului/Clientului, conform informațiilor de contact specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun și/sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul și/sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător și/sau producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile și/sau Serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și/sau Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Vânzător, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – taxa reprezentând Contribuția anuală pentru Echipamentele Electrice și Electronice Puse pe Piață în România, exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Cod de validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral de către Vânzător (Administratorul Site-ului Vânzătorului) prin care se verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor și/sau Promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Link – legătură între documente/module/pagini aparținând Site-ului (link-uri interne) sau între Site și alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).
Drepturile Clienților/Cumpărătorilor, așa după cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003, actualizată și republicată, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și în actele normative incidente în materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă, în sensul scăderii numărului acestora. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna proporțional o parte din suma achitată.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul email-ului (poștei electronice) și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3. POLITICĂ DE VANZARE ONLINE
3.1. Folosirea Conținutului, inclusiv, dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea acestuia, implică aderarea și acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni și Condiții Online.
3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau de a accepta Documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment, cu excepțiile prevăzute în prezentul Document. În cazul în care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru Document, trebuie să o facă în scris, în mod clar, expres și neechivoc, prin transmiterea unui e-mail în acest sens Vânzătorului, la adresa de e-mail: office@editurataida.ro. Odată cu revocarea acceptului pentru Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul acceptă că renunță la: accesul la Bunurile și/sau Serviciile oferite de Vânzător prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor și/sau comunicărilor din partea Vânzătorului de orice natură (electronice etc.).
3.3. Cu titlu de excepție, Cumpărătorul/Clientul nu poate să își revoce acordul exprimat în favoarea respectării Termenilor și Condițiilor Online pe perioada derulării unui Contract, până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de Vânzător pentru Produsele livrate și/sau Serviciile prestate în baza Comenzii onorate de Vânzător.
3.4. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
3.5. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.6. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare pe internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip CAPTCHA, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
3.7. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, în vederea monitorizării bunei funcționalități a Site-ului, cât și pentru îmbunătățirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul și/sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
3.10. În cazul plăților online sau prin virament, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR etc. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.
3.11. În imaginile de prezentare a Bunurilor și/sau Serviciilor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse/accesorii etc., decât cele comercializate pe Site și care sunt utilizate pentru a crea o grafică ambientală plăcută, prezența lor în acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot să nu fie incluse în componenta și/sau costurile Bunurilor respective și, implicit, nu vor fi livrate împreună cu acestea.
3.12. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.
3.13. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.
3.14. Prezența Bunurilor pe Site NU garantează existența lor în STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.
3.15. ALPHA GROUP SRL își rezervă dreptul de a modifica prețul Bunurilor și/sau Serviciilor afișate pe Site, fără o înștiințare/notificare prealabilă, în conformitate cu Politica sa Comercială și de Vânzări. Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice altă informație de pe Site, fără nicio anunțare prealabilă.
3.16. Pentru o bună informare a sa, Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii și Condițiile Online, care pot fi actualizate, modificate și completate oricând de Vânzător.
3.17. În cazul unor neînțelegeri, se aplică Termenii și Condițiile Online valabile la momentul apariției neînțelegerii între Părți și notificării acesteia în scris de către Cumpărător către Vânzător.
3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Site-ului, Conținutului, Vânzătorului sau oricărui terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
4.1. Conținutul, astfel cum este definit în prezentul Document, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
4.2. Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.
4.3. Orice Conținut la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Vânzător și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel Conținut.
4.4. Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau necomerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile prezentului Document.
4.5. În cazul în care vânzătorul conferă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit Conținut, la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor Conținuturi pe Site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Vânzătorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest Conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui Conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
4.6 Niciun Conținut transmis către Utilizator, Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului și/sau al angajatului/prepusului Vânzătorului care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul Conținut.
4.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau prin acordul de utilizare care li însoțește, în cazul în care acesta există.
5. COMANDA
5.1 Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate expres pe Site. Odată adăugat în Coș, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în Coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
5.2 Pentru a duce la bun sfârșit o comandă, Cumpărătorul trebuie să urmeze opțiunea “finalizează comanda”, care, după introducerea produselor în coș, oferă Cumpărătorului posibilitatea de a opta între: (i) a utiliza contul său existent pe site, pentru autentificare; sau (ii) a crea un cont nou în scopul autentificării; sau (iii) a finaliza rapid o comandă fără deschiderea unui cont pe site. Ultima opțiune diferă de primele două prin aceea că orice potențial Cumpărător nu trebuie să-și mai deschidă un cont pe site, iar datele sale nu vor fi reținute permanent pe site, ci doar atâta timp cât este nevoie pentru procesarea comenzii și perfectarea vânzării, datele fiind șterse automat ulterior acestui moment. Totodată, în lipsa unui cont pe site, Cumpărătorul nu va putea să verifice istoricul achizițiilor sale pe site și la orice nouă intenție de achiziție online, pe site, va trebui să-și introducă din nou toate datele, ca și la prima achiziție. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să-l contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
5.4 Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei Părți față de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- 5.4.1 neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a Tranzacției, în cazul plății online;
- 5.4.2 invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
- 5.4.3 datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site, sunt nereale, incomplete și/sau incorecte;
- 5.4.4 În cazul unei erori cu privire la prețul produselor, generate de comunicarea tehnică greșită dintre programul de gestiune și prețuri al Vânzătorului și site-ul www.editurataida.ro. În nicio situație nu se pune problema de nerespectare a drepturilor consumatorului.
5.5 În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
5.6 Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
- Disponibil online – avem mai mult de 3 bucăți în stocul Vânzătorului.
- Stoc limitat – avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Vânzătorului.
- Stoc epuizat – Nu mai există pe stoc.
- Disponibil în Magazin – Produsul poate fi achiziționat doar de la sediul ALPHA GROUP SRL.
- Disponibil în Magazin* – Produsul poate fi achiziționat doar de la sediul ALPHA GROUP SRL, dar stocul acestuia este unul foarte dinamic, iar din această cauză doar în magazinul respectiv se poate comunica cantitatea reală disponibilă.
- La Comandă – Bunul nu există în stocul Vânzătorului și urmează a fi comandat de Vânzător de la Furnizor.
5.7 Posibilitatea anulării unei comenzi este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: office@editurataida.ro. Dacă v-ați răzgândit și nu mai doriți un Bun din comandă, doriți alt Bun decât cel comandat sau nu mai doriți niciunul dintre Bunurile comandate, ne puteți anunța cât mai repede pe adresa de e-mail: office@editurataida.ro. Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să vă modifice sau să vă anuleze Comanda.
5.8 După ce ați înregistrat comanda, puteți urmări statusul acesteia din contul Dvs. de Client, în secțiunea “Comenzile mele”.
6. FACTURARE – PLATA
6.1 Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.editurataida.ro sunt în lei (RON) și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul Bunurilor este evidențiat separat de prețul Serviciilor. Facturarea Bunurilor și/sau Serviciilor achiziționate se face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat în acest sens, care se găsește pe Site. ALPHA GROUP SRL nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factură.
6.2 Prețul, modalitatea de plată, termenul de plată, termenul de livrare sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și/sau Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
6.3 Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Vânzător, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
6.4 Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Cont și de a le comunica prin e-mail Vânzătorului și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
6.5 Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va deține o evidență a facturilor emise de Vânzător, putând-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate dorește.
6.6 Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora de către vânzător în Cont sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
6.7 În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont sau în email-ul furnizat, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de e-mail: office@editurataida.ro.
6.8 Datele cardului bancar/de plată ale Clientului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Vânzător și nici nu vor fi stocate de către Vânzător sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției (de exemplu, o Bancă sau un IFN) sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea dispozițiilor incidente în domeniul stocării datelor, despre a cărei identitate Clientul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.9 Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este EuroPayment Services S.R.L., o societate organizată în baza legii române, având sediul în Str. Ion Câmpineanu, nr. 11, Bloc Union, etaj 8, camera 803, București, Sector 1, 010031, România, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866, societate care deține proprietatea asupra portalului de plăți “EUPLATESC” (utilizat de Vânzător în procesul de vânzări online) și care gestionează funcționarea acestuia.
6.10 Cumpărătorul/Clientul va avea la dispoziție mai multe modalități de plată, descrise mai jos:
- plata online cu cardul bancar în contul Vânzătorului, indicat pe Site;
- plata prin virament cu Ordin de Plată în contul Vânzătorului, indicat pe Site;
- plata ramburs efectuată către reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Bunul;
- plata directă către reprezentantul Vânzătorului care va livra Bunul.
În cazul optării pentru plata prețului Bunului prin virament bancar cu Ordin de Plată, vă rugăm să indicați în mod expres numărul Comenzii (facturii proforma) în cadrul Ordinului de Plată, pentru o mai eficientă gestionare a plăților de către Vânzător.
ATENȚIE: Prin excepție la cele menționate mai sus, în cazul efectuării unei comenzi pentru un bun care are ca status: La Comandă, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel puțin un bun care are ca status: La Comandă, vânzătorul poate decide să ofere Cumpărătorului/Clientului ca și opțiune de plată exclusiv plata online cu cardul bancar în contul Vânzătorului, Cumpărătorul/Clientul beneficiind în acest caz și de celelalte opțiuni de plată menționate mai sus. Modalitățile de plată permise vor putea fi vizualizate la momentul finalizării comenzii.
6.11 În cazul optării de către Client pentru efectuarea plății prețului prin sistemul de plată online sau prin virament bancar cu Ordin de Plată, în vederea achiziționării oricărui Bun ori Serviciu de pe Site, vânzătorul nu va livra Bunul achiziționat/comandat de pe Site, până când Prețul Bunului și/sau Serviciilor nu intră în contul Vânzătorului. În situația în care Prețul Bunului și/sau Serviciilor nu intră în Contul Vânzătorului în termen de 15 zile calendaristice de la data efectuării Comenzii, Comanda va fi anulată și se consideră a nu fi existat, vânzătorul fiind exonerat de orice răspundere, de orice natură față de Client.
6.12 Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor, este recomandat ca Utilizatorul/Cumpărătorul să nu rămână conectat pe Site și să nu seteze opțiunea de conectare automată pe dispozitivele mobile. De asemenea, nu este recomandată divulgarea parolei de acces în cont și se recomandă folosirea unei parole cât mai complexe care să asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de exemplu: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
7. CONDIȚII DE LIVRARE A BUNURILOR
7.1 Documentele care însoțesc Bunul la livrare: La livrare, Bunul va fi însoțit de următoarele documente: certificat de garanție (factura care este și garanția), precum și orice alt act solicitat de legislația în vigoare la momentul livrării.
7.2 Modificarea condițiilor de livrare. Anularea unei livrări: Posibilitatea anulării unei livrări este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: office@editurataida.ro. Dacă v-ați răzgândit și doriți să modificați adresa de livrare, sau doriți anularea totală a livrării, ne puteți anunța cât mai repede pe adresa de e-mail: office@editurataida.ro. Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să vă modifice detaliile livrării sau să vă anuleze livrarea. Comanda poate fi anulată doar până la momentul la care Bunul este predat din depozitul Vânzătorului către transportatorul propriu/firma de curierat (status de verificat Comanda – “predat la transportator/curier – în curs de livrare”).
7.3 Termene de livrare: Vânzătorul se obligă să livreze direct, prin flota proprie sau prin intermediul unei firme de curierat, Bunul comandat și achiziționat, în cel mai scurt interval de timp posibil, într-un termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la data efectuării Comenzii.
ATENȚIE: În situația produselor care au ca status: LA COMANDĂ, termenul maxim de livrare este de cel puțin 60 (șaizeci) de zile. Termenele de livrare sunt asumate de Vânzător, cu excepția perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paști, de Crăciun etc.), a promoțiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea și livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achiziționate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător, precum cauzele de forță majoră (inclusiv, dar nelimitându-se la restricții legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).
7.4 Detalii privind livrarea: Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor care însoțesc Bunul. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și prestarea Serviciilor numai pe teritoriul României. Dacă trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor fi colectate și livrate o singură dată, la termenul cel mai lung prevăzut în oricare dintre Comenzile aceluiași Cumpărător. În vederea finalizării procesului de livrare, după verificarea vizuală a Bunului, Cumpărătorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispoziție de reprezentantul Vânzătorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.
Vă recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare, împreună cu un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei de curierat, înainte de a semna documentul care atestă livrarea. În momentul recepției produselor de la Curier sau de la angajații ALPHA GROUP SRL, trebuie să menționați pe documentele de transport dacă: cutiile produselor sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete în vederea eficientizării procesului de înlocuire a Bunului/subansamblului acelui Bun, dacă este cazul.
Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitată și predarea acestuia în fața ușii casei sau blocului în care este situat apartamentul. În cazul în care reprezentanții Vânzătorului sau firmei de curierat consideră că este posibil ca livrarea în locul indicat de Client este de natură să deterioreze Bunul, îi vor informa în acest sens pe Client și vor înregistra aspectele semnalate în documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, însă în această situație, vânzătorul este exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele deteriorări ale Bunului.
În ziua programată pentru livrare veți fi contactat de un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei de curierat agreată de Vânzător pentru comunicarea intervalului orar de livrare.
Important:
- În ziua și în intervalul orar al livrării este necesar ca la adresa de livrare să fie prezentă o persoană cu vârsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului.
8. GARANȚII
8.1 Toate Bunurile comercializate de către vânzător beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Vânzătorului. Bunurile achiziționate prin intermediul Site-ului vor fi însoțite de certificate de garanție la livrare. Certificatele de garanție ce însoțesc Bunurile se vor regăsi împreună cu recipisa (AWB-ul) firmei de curierat sau vor fi înmânate personal, în situația în care livrarea se face cu flota proprie de transport. La solicitarea Clientului, certificatele de garanție pot fi transmise și pe email.
8.2 Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza datele din Contul său ori de câte ori este cazul și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
9.1. În funcție de modalitatea de achiziție și/sau de modalitatea de plată aleasă de Cumpărător, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată de la Vânzător către Client/Cumpărător astfel:
- în cazul efectuării plății online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plată) înainte de livrare – la momentul realizării livrării, în locația indicată în Comandă;
- în cazul efectuării plății ca ramburs la livrare – la momentul realizării livrării în locația indicată în Comandă, dar nu înainte de remiterea prețului de către Client/Cumpărător către reprezentantul firmei de curierat, în cazul în care livrarea se face prin intermediul unei firme de curierat;
- în cazul efectuării plății direct la livrare – la momentul realizării livrării în locația indicată în Comandă, dar nu înainte de remiterea prețului de către Client/Cumpărător către reprezentantul Vânzătorului, în cazul în care livrarea se face prin flota proprie a Vânzătorului.
Prin livrare se înțelege predarea Bunului și a documentelor care îl însoțesc, conform prezentului Document și semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul vânzătorului, la momentul predării acestuia.
10. CONFIDENȚIALITATE
10.1. Vânzătorul va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
10.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract, fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
10.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiți și permiteți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Vânzătorul nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
11. PROMOȚII, CAMPANII, OFERTE ȘI MESAJE PUBLICITARE
11.1. Vânzătorul poate publica pe Site informații ori mesaje despre Bunuri, Servicii și/sau Promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
11.2. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate în mesajele ce le însoțesc.
11.3. Vânzătorul poate retrage sau poate modifica o ofertă de Bunuri și/sau Servicii, în orice moment, fără a datora cuiva penalități sau alt gen de daune, de orice natură.
11.4. Tarifele afișate pe Site tăiate de o linie semnifică prețul de listă, iar prețul netăiat este prețul pe care trebuie să îl plătească Clientul pentru achiziționarea Bunului/Serviciului, în cazul în care sunt Bunuri/Servicii în promoție. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidențiază promoția pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentând prețul inițial (tăiat), respectiv prețul de promoție (de plată).
11.5. Toate informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici și greutate, a prețurilor, a stocurilor per Bun și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia link-uri către alte site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.
12. COMUNICĂRI COMERCIALE
12.1 Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
- prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; (………link dezabonare ……..)
- prin contactarea Vânzătorului și transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.
În urma achiziționării unui Bun și/sau Serviciu, Vânzătorul va putea transmite Cumpărătorului/Clientului Comunicări Comerciale cu privire la: - sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul și/sau Serviciul achiziționat;
- solicitarea feedback-ului privind experiența avută pe Site, cu ocazia efectuării achiziției online, și/sau privind experiența cu expedierea Bunului/prestarea Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestării Serviciului la adresa indicată;
- Newsletter, dar numai în caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul se poate trimite și Utilizatorului care nu a achiziționat încă vreun Bun/Serviciu de pe Site, dar care și-a creat un Cont pe Site și și-a exprimat acordul pentru primirea unor astfel de Comunicări.
Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate în prezentul Document, de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului în acest sens.
De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile Dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea Dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului în modalitățile menționate în prezentul Document.
13. REVIEW-URI. COMENTARII. ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
Scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile „Contact” și „Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui Bun sau Serviciu.
În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest Conținut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
- să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit Bun și/sau Serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
- să folosească doar limba română. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv;
- să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător, ori Vânzătorul și/sau personalul, angajații, reprezentanții, prepușii, colaboratorii, consilierii acestuia;
- să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe Site astfel: orice Întrebare va fi înscrisă în secțiunea „Contact”, și orice Review va fi înscris în secțiunea „Review-uri”;
- să se asigure că informațiile introduse sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit Bun și/sau Serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;
- să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
- să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
- să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară;
- să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul; în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al Bunului și/sau Serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă se încalcă Termenii și Condițiile Online de pe Site. Textele sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.
În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenilor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile „Întrebări și răspunsuri ale clienților” și „Review-uri” și chiar de a suspenda/elimina contul acestuia de pe Site.
Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de e-mail: office@editurataida.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 15 zile calendaristice de la primirea acestora.
14. RĂSPUNDERE
14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau orice terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei dintre obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și/sau Serviciilor după livrare, și în special pentru pierderea acestora.
14.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, fiind responsabil de activitatea derulată prin intermediul acestuia, în măsura permisă de legislația în vigoare.
14.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Online afișate pe Site în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Online afișate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil tuturor Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor de la momentul afișării pe Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14.5. Vânzătorul nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături/link-uri din Conținut, indiferent de natura acestor legături/link-uri. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă integral proprietarii acestora.
14.6. Vânzătorul este exonerat de orice vină în cazul utilizării site-urilor și/sau al Conținutului transmis către Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vânzătorului, atunci când această utilizare a Conținutului poate produce pagube de orice natură Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.
14.7. Vânzătorul nu garantează Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri și/sau Servicii, în lipsa înregistrării de către acesta din urmă prin parcurgerea etapelor de înregistrare de pe Site (a înregistrării pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).
14.8. Vânzătorul nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:
– Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerințelor sau așteptărilor Utilizatorului/Clientului;
– Site-ul va funcționa neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
– Bunurile/Serviciile obținute ca bonus, în cadrul vreunei promoții ori campanii publicitare, la Bunurile achiziționate prin intermediul Site-ului, vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului.
14.9. Operatorii, administratorii și/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau orice alt tip de relație/legătură/tranzacție/collaborare care pot apărea între Client și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul Site-ului, decât în limita prevederilor din Document.
14.10. Vânzătorul nu răspunde pentru daunele de orice fel și de orice natură create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care Clientul/Cumpărătorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori subcontractate, cu încălcarea instrucțiunilor de montaj și/sau a prevederilor certificatului de garanție aferente fiecărui Bun în parte, ori a celor referitoare la sănătatea și siguranța în muncă.
15. MĂSURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITĂȚII DE FRAUDĂ
15.1. Vânzătorul nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
15.2. Vânzătorul își declină orice responsabilitate în situația în care un Utilizator/Client ar fi/prezent este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că reprezintă interesele Vânzătorului.
15.3. Utilizatorul/Clientul se obligă să informeze Vânzătorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
15.4. Vânzătorul nu promovează SPAM-ul. Orice Utilizator/Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de Utilizator/Client aferent acestei adrese de e-mail.
15.5. Comunicările realizate de către Vânzător prin mijloace electronice de comunicare la distanță conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii Conținutului.
15.6. Următoarele acțiuni vor fi considerate tentative de fraudare a Conținutului Site-ului Vânzătorului:
– de a altera sau de a modifica Conținutul Site-ului sau orice corespondență expediată prin orice modalitate de către Vânzător către Clienți;
– de a afecta performanțele serverului/serverelor pe care rulează Site-ul;
– de a accesa sau de a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, Conținutul expediat prin orice mijloc de către Vânzător către Client atunci când acesta nu este destinatarul legitim al Conținutului.
15.7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a întreprinde orice măsuri legale care se impun în astfel de situații, inclusiv de a formula plângere penală împotriva aceluia sau acelora care au încercat sau au pus în operă astfel de acțiuni.
16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES
16.1. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
16.2. Folosirea Cookie-urilor
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
17. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
17.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi în continuare responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale prevăzute în Document.
18. FORȚA MAJORĂ
18.1. Niciuna dintre Părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului Părților și care nu poate fi evitat.
18.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
19. LEGEA APLICABILĂ – JURISDIȚIA
19.1. Prezentul Document este supus legii române.
19.2. În cazul existenței unor neînțelegeri între Vânzător și Utilizator/Cumpărător/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni și Condiții Online.
19.3. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă a acestor litigii nu va fi posibilă într-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.
20. DISPOZIȚII FINALE
20.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea Site-ului și/sau al oricărui Conținut trimis de către Vânzător Utilizatorului/Clientului, prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul se declară de acord cu și acceptă prevederile acestui Document („Termeni și Condiții Online”).
20.2. Dacă oricare dintre dispozițiile de mai sus va fi găsită nulă, nevalidă, nefuncțională, sau ilegală, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.
20.3. Pentru mai multe detalii vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți prin e-mail pe adresa: office@editurataida.ro, unde veți primi un răspuns în cel mai scurt timp. Programul de funcționare al serviciului de Suport Clienți este de Luni până Vineri, în intervalul 10:30 - 16:00, cu excepția zilelor de Sărbători Legale, așa cum sunt acestea stabilite de lege.
Ultima actualizare: 3 sepetmbrie 2024